Chì duvete sapè prima di cumprà una vittura propria in vittura?

Quandu si tratta di sceglie un passaghju decentu in vittura, ci sò numerosi aspetti da cunsiderà, cumpresi cumpetenze, fascia d'età è sicurità.Sceglie u ghjocu adattatu per u vostru zitellu, indipendentemente da a so età, assicurerà un tempu di ghjocu piacevule.

Fighjemu un ochju à alcuni di i fatturi più cruciali per cunsiderà quandu cumprà un ghjoculu per u vostru zitellu.

1. Funzioni di sicurezza

Prima di tuttu, mentre sceglite u megliu viaghju in vittura, a sicurità hè a cosa più impurtante da cunsiderà.Tutte e vitture cavalcate anu u putenziale di causà danni, cum'è caduta, basculazione o scontru cù e barriere.

A bona nutizia hè chì pudete riduce questi periculi apprendu nantu à e funzioni di sicurezza di u ghjoculu prima di cumprà.

I veiculi simplici chì ùn anu micca bisognu di frenu, ancu s'ellu sò generalmente stazionari o viaghjanu abbastanza lentamente per i ghjovani à piantà per sè stessu.L'automobili chì viaghjanu rapidamente, cum'è e vitture motorizzate, e biciclette è i scooters, duveranu, invece, includenu funzioni di sicurezza cum'è cinture di sicurezza è meccanismi d'arrestu faciuli cum'è freni di manu o freni di pedale posteriore, è ancu cinture di sicurezza.Inoltre, assicuratevi chì e batterie di u ghjocu ùn ponenu micca in periculu u zitellu.

2. Test per Balance

Hè criticu per un ghjovanu di pudè viaghjà in una vittura senza teme di bascà.In u risultatu, cercate mudelli cù un centru di gravità bassu.

Roti o rockers deve esse posti abbastanza luntanu per sustene u pesu di u zitellu è furnisce stabilità mentre ghjucanu.

Pudete ancu cuntrollà l'equilibriu di un ghjoculu spinghjendu da u latu per vede s'ellu si ferma drittu.Questu dà à i vostri chjuchi l'uppurtunità di avè una prova di guida supervisata prima di fà una compra.

3. Battery Powered vs Foot Powered

E vitture cavalcate ponu esse guidate da i pedi di u zitellu chì pedaleanu o spinghjenu i ghjoculi.Puderanu, invece, esse motorizzati è persunalizati à una certa età.

Se un zitellu ùn hà micca a coordinazione necessaria per spinghje si mentre guidà à u stessu tempu, i ghjoculi autopropulsati puderanu caccià o vacillanu.

I veiculi motorizzati, invece, ponu esse solu bisognu di guida.In ogni casu, i ghjovani deve esse vigilati constantemente per evità di scontru cù l'uggetti o ancu di scaccià u so ghjoculu in terreni irregolari.

4. Giocattoli adatti à l'età

Ci hè una varietà di vitture affascinanti chì sò dispunibili, ognunu adattatu per una certa fascia d'età.U ghjocu ideali deve esse sceltu micca solu nantu à l'età di u zitellu, ma ancu nantu à a so coordinazione è capacità di equilibriu.

5. Ghjochi cù Staying Charm

Sicondu u tipu è a marca di vittura, u viaghju più cool pò esse caru.In u risultatu, hè criticu di sceglie qualcosa chì un ghjovanu li piace à ghjucà per un bellu pezzu.

I zitelli anu spessu i ghjoculi più recenti chì vedenu in televisione.Sti ghjoculi, invece, ponu ghjunghje in un armariu o un angulu.

Per evitari questu, cercate ghjoculi d'alta qualità chì ponu aiutà i zitelli à sviluppà e cumpetenze mentre sò sempre attrattivi è divertenti.

Quandu un zitellu ama u stile è u culore di un ghjoculu, è ancu a manera di travaglià, hè più prubabile di utilizà durante u ghjocu.

6. Ùn andate micca male cù Classic Ride On Cars

Quandu si tratta di cumprà una vittura per u vostru zitellu, ùn pudete micca sbaglià cù i classici.Cù questu in mente, un ride-on ùn deve esse intricatu per esse divertente.

I cavalieri in carru sò longu un passatempu favuritu di i zitelli.I zitelli è i zitelli chì piacenu u ghjocu di simulazione si divertiranu à cavallu nantu à i cavalli à basculante.

À u listessu tempu, i tricicli è e biciclette incuraghjenu i zitelli è i zitelli d'età di scola à ghjucà per longu periodi di tempu.

7. Right Size

Tenite in mente chì un viaghju in automobile deve esse più cà solu stabile.Deve esse ancu a taglia adatta per u ghjovanu chì l'utilizarà.In u risultatu, hè criticu per assicurà chì i pedi di i vostri figlioli ponu facilmente ghjunghje à a terra.

Quandu aduprate i ghjoculi alimentati da a batteria, mantene e so gammi luntanu da a rota di guida.Ci sò ghjoculi chì ponu esse cambiati cum'è u zitellu cresce, chì li permettenu di cuntinuà à piacè di ghjucà cun elli per parechji anni.

8. Match Toy cù u zitellu

Indipendentemente da u gruppu d'età o di u livellu di capacità per quale hè destinatu u più cool ride in vitture, deve esse assuciatu secondu i bisogni è l'interessi specifichi di u zitellu.

I zitelli chì piacenu à cavallu in scooters è tricicli ùn anu micca interessatu à ghjucà cù un veiculu motorizatu.

I zitelli in età scola, invece, ponu sceglie i ghjoculi chì credenu sò per "adulti", è ùn anu più desiderate i stessi ghjoculi cum'è i so fratelli minori.I zitelli puderanu ancu vulsutu andà in vitture chì s'assumiglia à unu di i so caratteri preferiti.

Quandu si tratta di sceglie u più bellu viaghju nantu à u veiculu per cumprà, sapendu ciò chì u vostru zitellu hè interessatu è cumu volenu ghjucà cun ellu pò esse assai utile.

Cunclusioni

I zitelli piacenu à ghjucà cù e vitture più fresche, sia in batterie sia manuali.Un zitellu pò principià à ghjucà cù i veiculi cavalcabili à una età precoce è prugressu in ghjoculi più cumplicati è più grande quandu anu più vechja.Ricurdatevi di pulisce i vostri ghjoculi regularmente per mantene u vostru zitellu sicuru mentre ghjucate cun elli.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023